tirsdag 16. februar 2010

Sweet friend award

I dag fikk jeg en overraskelse i bloggen min. Det er jo ikke så lenge siden jeg opprettet bloggen min, og derfor var det veldig koselig at jeg fikk denne av Turid



Når denne awarden er mottatt så skal jeg skrive 10 ting som gjør meg glad, og deretter sende videre.

Dette er 10 ting som gjør meg glad:
- Jeg blir glad når jeg ser glade peroner
- Jeg blir glad når jeg gleder andre
- Jeg blir glad når jeg har det koselig med min familie
- Jeg blir glad når jeg er sammen med gode venner
- Jeg blir glad når jeg tar meg lov til å spise en stor pose med M
- Jeg blir glad når jeg jeg trener, og kjenner at formen blir bedre
- Jeg blir glad når vi har fint vær om sommeren
- Jeg blir glad når jeg er på fotballkamp og aafk vinner
- Jeg blir glad når jeg har anledning å kose meg med et glass vin
- Jeg blir glad når jeg tenker på halvmaraton som venter i september

Da klarte jeg å få til 10 ting som gjør meg glad.

Denne awarden sender jeg videre til Marianne selv om hun har fått den tidligere. Jeg sender den til deg Marianne fordi jeg syns du er veldig flink, og jeg blir også glad av å titte inne på bloggen din.

2 kommentarer:

  1. Så flink du var! Det gikk jo bra jo :)
    Turid ;)

    SvarSlett
  2. Pssst - jeg har noe til deg i bloggen min i dag også jeg :)

    SvarSlett

Alltid kjekt å få hyggelige tilbakemeldinger, takk for din ;)