onsdag 17. februar 2010

Ny award

Måtte ta en titt innpå bloggen til Turid i kveld også, alltid spennende å se om hun har lagt ut noe nytt spennende. Da kunne jeg lese at hun sendte denne fine award'n til meg. Selvfølgelig sender jeg den tilbake til deg, det fortjener du :)

Jeg velger å sende den videre til de som jeg har samlet i min bloggliste, for disse jentene syns jeg også fortjener en sånn fin rose-award. Ha en flott onsdagskveld jenter !

Sender rosen videre til : Gro - Lene - Mette - Janne-Lise - Marianne


4 kommentarer:

  1. Knis - ser at du har fått den og jeg har gitt den videre til deg... :)

    Ønsker deg en god onsdag Venke :)
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk for awardene fra deg! Jeg setter kjempestor pris på dem :-)
    Du får dem tilbake fra meg!

    Ønsker deg en kjempefin uke.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. uff og uff - hils Therese god bedring - håper ho ikkje fikk det så hardt....... stakkars lita. Sender over god bedring-klemmer og håper ho friskna til fort.
    klem og tusen takk for awarden Venke.

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig award Venke! Vil gjerne så sende den tilbake til deg.
    Skal få lagt den ut i bloggen etterhvert.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Alltid kjekt å få hyggelige tilbakemeldinger, takk for din ;)