søndag 18. desember 2011

Dagens juleprosjekter

I dag har det blitt mange små og litt større prosjekter her i huset.
Her har jeg laget noen gavelapper som også kan brukes som minijulekort.
Nå går dagene fort og vi gleder oss til julefreden senker seg til helga.

Disse kremmerhusene med julesnop i har yngste jenta mi laget. Kjekt at jeg fremdeles har noen som vil lage noe sammen med meg.

Dette har vært en kjekk dag som vi avslutter med å feire Norges VM-gull - utrolig flinke jenter i dag - HEIA NORGE !

3 kommentarer:

  1. Så flotte dei blei!! Har ikke blitt noe mere her i huset, men det er noen dager igjen til jul, er det ikke??? ;)
    Ønsker deg en fin uke!
    klem Turid

    SvarSlett
  2. Så flotte disse blei - både pakkelappekortene og kremmerhusene - Jeg må få noen maler ser jeg :)

    Ønsker deg en fin uke Venke - nå går det fort fremover til den store dagen.

    klem Janne-Lise

    SvarSlett
  3. Det var noen flotte pakkelapper,likte brettingen så godt.
    Kremmerhusene var helt nydelig.

    Kjersti

    SvarSlett

Alltid kjekt å få hyggelige tilbakemeldinger, takk for din ;)