mandag 1. november 2010

KOM #10

Dette er bidraget mitt fra forrige uke, oppgaven var "anything goes" og tenkte da at jeg like godt kunne begynne på julekort. Ukene fremover mot jul går sikkert like fort i år også. Bidraget som ble levert inn til denne uka heter "julens gleder" lite visste jeg om det da jeg laget det første julekortet. Skal nok sende mer enn ett julekort så godt med det som er laget og ligger klart.
Det siste kortet kan ikke publiseres før senere denne uka når avstemming er gjort.

Denne helga har jeg vært på høstens store scrappetreff, med 90 glade og kjekke scrappedamer. Hadde det veldig kjekt og er så imponert over hvor mange dyktige scrappere som er her i Ålesund og omegn. Skal få legge ut bilder av helgas produksjon litt senere i uka.


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en kjempeflott helg Venke :) Det var koselig og vi må ikke la det bli så lenge til neste gang :)

    Nydelig everything goes-kort du har laget :)

    Jeg ønsker deg en super uke og vil invitere deg i bloggen min for å hente ut en award som ligger og venter på deg :)

    klem

    SvarSlett
  2. Høres så kjekt ut med scrappetreff. Jeg er litt for redd (les sjenert) for å arbeide sammen med andre, så jeg har ikke tatt steget ditt enda. Var på mitt første kurs nå i uka, og det gav mersmak.
    Vakkert julekort det her. Så nydelig med den engelen i perleraden.

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett

Alltid kjekt å få hyggelige tilbakemeldinger, takk for din ;)